Woda kontra napój izotoniczny – co lepsze?

Na temat odchudzania, diety, ćwiczeń fitness czy na siłowni znajdziemy obecnie w sieci setki interesujących artykułów. Ta wiedza jest niezwykle cenna i sprawia, że na upartego możemy spokojnie sami prowadzić swoje treningi nawet w domu. Choć zachęcamy do możliwie jak najczęstszego wykonywania ćwiczeń również na świeżym powietrzu co niesie za sobą więcej zalet. Wśród wspomnianych porad i wskazówek natkniemy się również na temat jakim jest nawadnianie organizmu.

Co pić podczas treningu i diety

Najczęściej pojawiają się dwie propozycje – woda i napój izotoniczny. Co pić w trakcie treningu? Wiele zależy od naszych upodobań, ale także intensywności aktywności fizycznej. Podstawę stanowi woda mineralna. Z drugiej strony polecany jest także napój izotoniczny. Co będzie dla nas najlepsze? Zamiast wybierać jednego zwycięzcę warto włączyć do swoich treningów, ale także na co dzień i wodę i napój izotoniczny. Z tym, że ten ostatni warto pić już na koniec treningu. Zatem w jego trakcie najlepiej ograniczyć się tylko i wyłącznie do samej wody mineralnej. To nam w zupełności wystarczy, by dokończyć bez przeszkód ćwiczenia i zadbać o nawodnienie organizmu.

You may also like...